tisdag 19 juni 2012

Mission completed

Dagens duktiga uppdrag var att städa stranden från skit som isen har dragit in och hugga vass. Förutom att handtaget på grepen gick av så att jag voltade av kärran mitt i skogen så gick det bra. Hårt jobb i tre timmar lönade sig så här kommer en före- och efterbild:








Dagens träningsuppdrag var att ta igen gårdagens missade träning och genomföra dagens planerade. Pw/jogg runt ön, planka, armhävningar, squats och lååång yoga-ish stretch. Träningsmadrassen som jag och Moa fixade ihop används flitigt (läs missbrukas) och behöver snart få nya regnkläder. Kolla in:




Dagens goda gärning blev en blombukett till pappa!




Såhär dåligt avslutade jag dagen efter att ha lagat och ätit salsiccia i tomatsås med sallad och fruktsallad med vaniljkesella till efterrätt. ;)




Mindre vind, mera sol. Precis det jag önskade när regnet piskade rutorna inatt. Perfa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar