lördag 2 juni 2012

Lördag = bradag!

Regnet öser fortfarande ner i Kallhäll. Fast jag är ändå en ganska nöjd tjej. Jag har varit i Jakan och druckit kaffe och tog en fet sväng på gymet fastän jag inte alls hade lust när jag klev in där. Träningspeppen dök upp efter 5 min på crosstrainern.


Så nu sitter jag hemma i soffan med en protteshake, en korsordstidning och glor lite på Biggest Looser. Bantningstv äger när det kommer till självbelöning. Samma sak med Lyxfällan. Sällan känner jag mig så duktig och snåljåpig som när jag kollar på Lyxfällan. Betyder det att jag har sjukt dålig karaktär?

SATSkortet är nu uppsagt men jag ska se till att träna massor under den månaden som är kvar. Ska börja med att vara med och tävla om en PT-timma. Kolla in!



2 kommentarer:

  1. Goddamn, jag vill också! Lätt avis. :) Min hals är fuckad och jag tror att jag har lite feber i kroppen, så jag vågar inte träna. Suger hårt. :)

    SvaraRadera
  2. Usch! Hoppas du blir bättre snart!

    SvaraRadera