torsdag 14 juni 2012

Dagarna som går

Det är helt otroligt vad skönt det är på Almö-Lindö. Jag har klämt två och en halv bok sedan jag kom dit i lördags, huggit ved, hoppat runt, badat, skurat, you name it. Dagarna går inte så fort där, är inte så vattniga.


Var i Sthlm igår för planeringsmöte på NMG. Tillbaka till verkligheten, nagelnband pillades sönder och axlarna höjdes 5 cm. Mötena gick bra, inga problem, men det är något med stan som jag inte behöver just nu. Skönt att vara tillbaka i lugnet på ön om några timmar.

Vad gäller träning så har den bestått av oorganiserat kaos. Jag har rört på mig men varken räknat, tänkt, fotat eller filmat. Det blir mer av det framöver.

Nu: frullegull!

2 kommentarer:

  1. Man måste faktiskt inte dokumentera saker för att de måste ha skett :) Det är okej :) Vad som inte är okej däremot är det groteska och äckliga nagelbandsbitningen och din TOTALA OFÖRMÅGA ATT BEKRÄFTA MIG I MIN MIDSOMMARDUNDERMEGAGLÄDJE! :P

    SvaraRadera