tisdag 29 maj 2012

Träningsdagen

Jag funderar på om man ska gå ner till stranden och köra lite yoga/intervaller/gymnastik. Kanske ta med hopprepet? Det är så vackert där nere och nu när solen ändå skiner fastän det skulle vara regnigt så är det en bra anledning i sig. Ska ta mig upp och äta lite frukost innan det kanske. Gillar verkligen inte att träna innan frulle!

Har skaffat mig ett problem. Jag har nu ätit godis varje dag i typ en vecka. Först tenta, sen helg med fest och igår kväll satt jag och Cissi och löste korsord och åt påskägg (extrapris). Känner nu att det nog bli jobbigt att inte fortsätta på det nyinslagna spåret. Min hjärna gillar socker precis som alla andra hjärnor men jag mår så mycket sämre när jag hamnar där. Vill vara frisk och pigg inte slö och småkrasslig hela tiden. 

Godis och socker väck!
Bjuder på en gammal bild från Falun. Inget godis där inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar