måndag 21 maj 2012

Drömmen om skorna...

Ok, jag har två par löparskor som inte är allt för dåliga, varav det ena paret används mycket flitigt. Men trots att min träningsvilja är större än mängden timmar jag har tid att spendera på träning just nu så tror jag ändå att träningen skulle bli liiite roligare om jag kunde köpa mig ett par nya träningsdojjor.

Till exempel ett par såna här:

Dreglar just nu över den här modellen av Vibram Five Fingers. Inte bara har de en touche av rosa utan de är också så sjukt fula så att de är coola. Dessutom älskar jag att springa barfota men vill helst inte behöva oroa mig för att få glas eller annat tråkigt i fötterna. Tyvärr så skulle min plånbok dö av blödande magsår om jag fick för mig att köpa dylika tingestar så jag får nog drömma ett tag till.

Snygga skor, ge mig dem! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar