onsdag 23 maj 2012

När det inte blir som man tänkt sig...

Cyklade iväg till IP för att träna och vad händer? Jo, hela stället är fyllt av idrottande barn som springer runt. Väl uppe på cykeln igen drar jag åt andra hållet för att hitta något annat kul ställe. Hamnar här:






Inte så illa va? Perfekt ställe för yoga på stranden tidiga morgnar. Cyklar vidare genom skogen 7-8 km och hittar en bra gräsplätt. Dags att checka av några av sommarens övningar!



Inte jordens snyggaste brygga men vad hade jag förväntat mig? Rom byggdes inte på en dag och jag är glad för att jag faktiskt klarar av det.



Hjulning går ok. Åt ena hållet! Avvaktar med det andra hållet men det kommer det också.



Kullerbyttor är kullerbyttor!

Rätt nöjd! Försöker att inte vara så hård mot mig själv men det är inte min starkaste sida. Jobbar på det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar