torsdag 31 maj 2012

Morgonpasset

Vaknade före väckarklockan imorse, stel som en buss, och körde ett stretchpass innan jag väckte Carina halv åtta för träningspepp och gav mig ut. Kallhälls IP var som vanligt upptagen med fotbollande barn så jag styrde kosan mot vattnet.








Koncentrerad?
Tog mig ner till stranden och hittade den perfekta platsen för yoga och smidighetsträning.




Måste skaffa mig en boll och dra ihop lite folk för match någon gång. :)
Dödade mina ben med benböj och utfall vid gungorna på lekplatsen. Bäst var ändå att få bada fötterna efteråt.



Kallt men perfekt!

Nu: keso och banan!



4 kommentarer:

  1. Goddamn! Jag vill också! :) Snacka om en god morgon.

    SvaraRadera
  2. Vi äger Kajsa! Så jäkla hårt! Vi är debästa träningsparterna evva! MERA :)

    SvaraRadera
  3. Stackare! Hoppas halsen är bättre idag. :)

    SvaraRadera