torsdag 17 maj 2012

Sommarjobbsångest!

Jag har ett lyxproblem. Som alla lyxproblem så är det hemskt ångestframkallande och irriterande att fundera över. Inte bara därför att det är ett problem utan just för att det är av den karaktären.

Jag har gjort en liten budget över min sommar (igen) och kommit fram till att om jag är lite snål så måste jag inte jobba i sommar och eftersom jag inte har varit ledig på flera år så skulle det vara helt fantastiskt att inte göra det.

Så. What's the f*cking problem? Jo, att jag inte vill bli uppfattad som en lat toka som är asocial och inte gillar att jobba. För samhället och de flesta runt mig tycker att det är en katastrof att inte jobba en sommar vilket säkert är sant. Men jag har verkligen ingen lust.

Kära Bullen, är jag lat och oförskämd om jag inte jobbar i sommar och hur förklarar man för sina nära och kära att jag säkert kan få ett sommarjobb men inte vill ha något?

Lyxproblem? JAG SA JU DET!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar