tisdag 10 juli 2012

Tillbaka i stan




Ja, tillbaka i Västerås alltså. Var på ön, bytte kläder och vände igen i princip. Imorgon drar pappa och Mi iväg och jag ska sköta de två husen och katten är det tänkt...och träna massor såklart!

Har köpt en ny träningspryl idag som har gjort mig pepp inför morgondagens träning. En sporthållare till iphonen. Ska bli riktigt skönt att slippa förvara den i sportbehån för att kunna lyssna på sommarpratarna under passen. Den blir så svettig då och riskerar att ramla ur åt något håll hela tiden.

Imorgon tänkte jag förutom jogging träna högspänningsövningar. Typ såna här:





Tänkte också fokusera lite på fot- och handledsstyrka och flexövningar. Känner att mina handleder tar lite stryk och det vore lite ovärt att riva upp något gammalt skrot och få ont. Köpte därför en värmelinda till min vänstra handled på varsam.se imorse.

Nu är det dags att sova sött för att orka med att leka med de nya leksakerna imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar