söndag 1 juli 2012

Ny drömkropp och byggare bob

Hittade en rolig träningsapp igår som gör det lite extra roligt att träna vanlig kroppsviktsträning.


Den heter Teemo och just nu är jag mitt i djungeln och tar mig framåt genom att göra uppdrag. Är nu vid camp II. Träningsvärken jag hade imorse vad nog en kombination av Teemo, jogging runt ön (som iofs blev störd av Ingrid i Lanthandeln) och hög dos träning i ringarna och på mattan.

Detta är min nya kroppsliga förebild.


Aningens orealistiskt, jag vet, men man kan ju alltid drömma. Kolla in nacken, armarna, låren och magen. Ingenting pumpat, bara rå styrka. Såå coolt!!

Påbörjade vandringen mot mitt nya kroppsideal med att springa runt ön och lägga in en spurt på typ 700 meter. Har också sysselsatt mig för att inte stoppa i mig en massa skit vilket resulterade i två nya hemmabyggda våningssängar och ett nystädat nygammalt rum till mig själv.






Imorgon blir det yoga innan frukost och intervallpass runt ön efter frukost. Det är planen iaf. ;) Nattis!

3 kommentarer:

  1. Goddamn! Vill också! Jag har blivit jättesjuk och jävlig, så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Idag blir det vila hela långa dagen..

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Så sjukt stark man kan bli. Men de tränar ju också typ 30 timmar i veckan. =) Stackars dig som är sjuk. Hoppas det går över fort så att du kan få komma ut och träna igen. Jobba imorgon?

    SvaraRadera
  3. Jag har vita prickar i halsen, så jag tror att det kommer gå åt helvete. :) Men imorgon är det jobb, men vi får se hur jag mår i morgon. Har i dagsläget ingen feber och sådär. Känns som att det inte är halsfluss, men jag vet inte vad det skulle kunna vara annars?

    SvaraRadera