torsdag 19 juli 2012

Kvick liten utvärdering

Gjorde en snabb utvärdering av min träning igår och kom fram till att jag inte alls är särskilt nöjd. Sista två veckorna så har det inte hänt så mycket och jag ser inte längre någon progression styrkemässigt vilket suger. Jag vet ju vad det beror på också såklart...jag har slappat för mycket och tränat för lite. Framförallt så har jag inte hållt koll på vad som ska göras när och så vilket funkar jättebra vissa dagar och inte alls andra. Dags att ta tag i det hela åtminstone lite.

Återupptar squats- och armhävningsutmaningarna och tänkte köra Teemo som uppvärmning. Pw blir det varje dag och varannan tänkte jag ge mig ut och springa. Var ute en sväng idag och det kändes som att jag flög fram. Var helt slut när jag kom hem så jag måste ha sprungit lite fortare än vanligt av ren frustration. Skönt!
Från nöjd stadstjej...

...till nöjd tjej efter löppasset.

Kommer kanske på något vettigare att blogga om imorgon. Nu är jag så trött att ögonen redan har somnat. Snark!

2 kommentarer:

  1. Gillar't! Jag ska starta igen med armhävningsutmaningen. Nu jäääävlar!

    SvaraRadera
  2. Yeey!!! Jag gick ut hårt och bangade första dagen. Tar igen imorgon. ;)

    SvaraRadera