tisdag 8 januari 2013

Sats Energy och PF

Avslutade dagen igår med ett pass Sats Energy. Precis som jag trodde så var det lite Friskis och Svettis medeljympa över det. En rocktant med kameltå på sin lycradräkt ledde hela kalaset. Positivt överraskad blev jag när det var bra som fasen = träningsvärk idag!

Kör också igång nya kostexperimentet idag. Periodisk fasta känns som en vettig idé och jag har alltid varit kass på att äta lite hela tiden ändå. Det blir antingen ingenting eller jättemycket vilket ju är precis det som PF går ut på. Ät ingenting och sen mycket på en gång!

Vet att det är lite riskabelt med min bakgrund att försöka sig på sånt här men det känns som en viktig uppgift att någon gång hitta ett sätt som funkar. Ett sätt som inte innehåller en massa mat att orka äta fast jag är mätt eller en massa tid som jag inte ska äta fastän jag är hungrig.

Mot gymet!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar