lördag 5 januari 2013

2013

Tiden går så fort så jag hänger inte riktigt med. Ännu en termin av massiva förberedelser inför turnén och alla konserter avklarade. Snart är även sjätte terminen på juristlinjen avklarad och den 17e januari har jag bara tre terminer kvar. Gah!

Jag har valt att inte avge några nyårslöften denna gång. Det är alldeles för vagt att lova sig själv saker. Istället får det bli lite uppfräschade mål istället. Har några på g både vad det gäller vardag och annat.

- Träna så ofta som jag hinner, helst varje dag
- Se till att få tillräckligt med sömn, aka försöka komma i säng innan midnatt
- Genomföra en ensamvandring som varar minst ett dygn
- Lära mig att gilla löpning på riktigt
- Springa ett lopp
- Skaffa rutiner som jag kan frångå när jag blir för rastlös
- Träffa vänner som jag inte sett på länge
- Övervinna några rädslor av valfri sort








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar