fredag 17 augusti 2012

Vokal och skoletande

Avslutade planeringsveckan med att få igenom vokalschemat utan ändringar. Nu kan jag äntligen börja jobba på höstens utmaningar och jag håller tummarna för att få till en bra ensemble. Håller också tummarna för att ett snitt på 2.25 timmar i veckan räcker för att få till det.

Var och kollade in XXL sport på Heron City idag. Massor med roliga saker och väldigt billiga kosttillskott. Blev tyvärr lite besviken på skoavdelningen som visserligen var enorm men inte så billig som det verkade vid första anblicken. Hittade inga skor och efter tre butiker gav jag upp. Får gå till PTn imorgon med mina gamla skor. Too bad!



Funderar på att köpa såna här för att ha på gymet. Hittade den här modellen för 600 spänn på XXL. Kan ju önska mig vanliga träningsskor i julklapp. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar