tisdag 14 augusti 2012

Träning på riktigt!

Väl tillbaka i Stockholm tog det mig ett och ett halvt dygn innan jag hittade tillbaka till gymet. Nu har jag kört två stenhårda pass och gjort personbästa i både axelpress och bicepscurl med fria vikter. Känns så skönt att komma tillbaka efter sommaren och känna sig stark. Det enda jag är lite missnöjd med är att mina ben ser så spinkiga ut. Inte ok! Jag tycker att biffiga ben är så snyggt men själv verkar jag inte vara begåvad med uppbyggbara ben. Starka - ja! Stora - nej!

I mitt nya gymkort ingår 8 veckors individuellt träningsschema (och lite kost) och tre PT-timmar. Jag har tänkt att de ska få hjälpa mig bygga ett fokusprogram på axlar, lats och ben. Biffigare ben, starkare axlar och synligare lats är målet för hösten. Förutom stark och smidig i övrigt såklart. Måste dessutom börja fota lite på gymet nu när jag fått en rosa sporthållare till ifånen.

Nu är det dags för sängen så jag orkar med både jobb och träning imorgon.

4 kommentarer:

  1. Hejja hejja, vad duktig du är!!

    SvaraRadera
  2. Moa - ska ta en bild och lägga upp så du får se den. ;)

    SvaraRadera
  3. Maria - tack! Jag kämpar på och hoppas på att jag kan hålla det över vintern. :)

    SvaraRadera